ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

Travian Hilesi: Altın Kazanma

Biliyorsunuz, Travian hilesi altın kullanmaktır. Altın, Travian oyununda yapabileceğiniz, kullanması serbest tek hiledir...

BU SAYFADA TRAVİAN'I NASIL ALTIN KULLANARAK OYNAYABİLECEĞİNİZİ ANLATACAĞIZ.

Burada altın almak için ya da başka herhangi bir ihtiyacınızı karşılamanız için nasıl para kazanacağınızı anlatacağız. İsterseniz bu yöntemle para kazanıp başka işlerde de kullanabilirsiniz.

Bu sayfanın gerisini okumadan para kazanmaya hemen başlamak için buraya tıklayıp kısa bir form doldurun. Buradaki formu doldurup SüperTeklif'e üye olduğunuzda profil bilgilerinizi doldurarak TAM 5 LİRA kazanacaksınız.

ÖNEMLİ: Profil bilgilerinizi tam olarak DOLDURMADAN para kazanamazsınız.


NE KADAR PARA KAZANABİLİRSİNİZ?

Biliyorum, bugüne kadar internetten para kazanmaya çabalayanlar hep uğraştılar. Bu kadar uğraşının sonunda da, ne yazık ki, dolandırıcı şirketler onlara paralarını ödemediler. SüperTeklif ise öyle değil. Bugüne kadar kazandıklarımızı buradan görebilirsiniz.

İnternette her yerde görüyorsunuz, adamlar on binlerce lira kazanıyorlar gibi gösteriyorlar. HAYIR! Biz size öyle bir şey söylemiyoruz. Asla kazanamayacağınız, çok büyük miktarlardan bahsetmiyoruz biz. Burada anlattığımız GERÇEK PARA, kazandığınızda, az da olsa mutlaka banka hesabınıza yatacak olan para. Bizim için önemli olan da bu, kazandığımız paranın hesabımıza yatması.


NASIL DAHA FAZLA PARA KAZANABİLİRSİNİZ?

SüperTeklif'e üye olmayı düşünüyorsunuz, ancak bununla nasıl para kazanacağınızı bilmiyorsanız burada sorularınıza cevap veren kısa bir video var.


ŞİMDİ TRAVİAN İÇİN ALTIN KAZANMA ZAMANI

Bizim sitemiz Travian-Hileleri.blogspot.com, her zaman Travian oyun kuralları çerçevesinde kalınması gerektiğini anlatmaktadır. Altın kullanmak bir hiledir. Travian'ın tek hilesidir. Geriye kalan her şey yalan. Travian'da tek hile vardır o da altın kullanmaktır. Bu Travian hilesi (altın kullanma) oyun yönetimi tarafından da desteklenir. Dolayısıyla hile yaptınız diye oyunun en heyecanlı zamanında hesabınız kapatılmaz.

Travian'ı altınla oynamak için iki yol var. Birincisi, arkadaşlarınızı, eşinizi dostunuzu oyuna kendi linkinizle üye yapıp onların nüfusu 75 olunca oyunun hediye ettiği 20 altına sahip olmaktır. Oyunda diğer oyuncuların kullanamadığı avantajlara sahip olacağınız Plus hesap sahibi olmanız için sadece bir hafta için 15 altın istenmektedir. Anlayacağınız gibi buna değmez...

İKİNCİ ve en çok kullanılan yöntem ise Travian altınlarını para ile almaktır. Para ile altın almak çok da fena değildir. Çünkü linkinizden arkadaşlarınızın üye olmasını ve sonra da 75 nüfusa ulaşmasını beklemekten çok daha garantidir.
(Para kazanmaya hemen başlamak için bu sayfadaki formu doldurun)


PEKİ PARANIZ VAR MI?

Oyuna babanızdan aldığınız harçlığı yatırmak mantıklı değil. Sakın bunu yapmayın... Oyuna kendi cebinizden para yatırmak hiç mantıklı değil. Bunu da yapmayın...

Travian-Hileleri.blogspot.com olarak, size Süper bir Teklif'imiz var: SüperTeklif

Geçtiğimiz yıl (2008 Ocak) SüperTeklif'e üye oldum. En son aldığım ödemeyle birlikte tam 518 lira kazandım bir yılda SüperTeklif'ten. (en yeni bilgiler burada)

Paralarımla Travian'dan altın aldım (ama hepsiyle değil!). Travian'da 40 lira karşılığında tam 600 altın alabiliyorsunuz. Yani ben, hiçbir şey yapmadan, tam 7770 Travian altını kazandım. Bunu Travian'a üye kazanarak elde etmeye çalışsaydım tam 388 arkadaşımı Travian'a linkimden üye yapmam gerekecekti... (İmkansız bir şey, çünkü o kadar tanıdığım bile yok.)

7770 altınla 10 yıla yakın bir süre Plus hesap kullanılabiliyor... Daha da beterini söyleyeyim, 7770 altınla, Savunma gücünüzü arttırma bonusunu tam 49.6 yıl boyunca kullanabiliyorsunuz...

Bu yüzden SüperTeklif'ten kazandığım tüm parayı Travian'a yatırmaya gerek olmadı. Bu yıl kazandığım paranın sadece 160 lirasını Travian'da altın satın almak için kullandım. Geriye kalanını da havadan gelen para olarak zevkle harcadım.)


PARA KAZANMAK İÇİN NE YAPTIM?

Sadece arkadaşlarımı emaille davet edip SüperTeklif'e üye yaptım ve bana epostayla gönderilen tanıtım mesajlarını okudum. Hatta okumadım bile, sadece açtım...

Travian-Hileleri.blogspot.com, sizi şimdi SüperTeklif'e üye olmaya davet ediyor.

Şimdi üye olun ilk 9 liranızı hemen kazanın

31 yorum:

Adsız dedi ki...

yaw kardeş iyi diyosunda güzel diyosunda şimdi ben bu süper teklife para vercem mi yoksa onlar sana enayi gibi paramı vercek

Travian-Hileleri dedi ki...

SüperTeklif'e ödemeyi reklamını epostana gönderen şirketler yapar. SüperTeklif de kazandığının %45'ini reklamları epostasından okuyan kullanıcılarıyla paylaşır.

SüperTeklif büyük bir firma. Onlar, böyle bir sistemi Türkiye'de ilk yapanlar ve iki milyona yakın üyeleri var... Bütün büyük şirketler reklam veriyor... Örnek mi? Turkcell, HP, Fiat... Paramızı bunların SüperTeklif'e ödedikleri paradan ödüyorlar... Altınları havadan gelen parayla alıyoruz...

Adsız dedi ki...

bir şey soracağım bu paraları sadece bir banka hesabına mı yatırabiliyoruz yoksa paypala da yatırabilir miyiz? direk olarak hiçbir yere yatırmadan travianda kullanabilir miyiz?

Travian-Hileleri dedi ki...

SüperTeklif sadece banka hesaplarına ödeme yapar...

Paypay hesabınıza para gönderen aynı sisteme bu adresten üye olabilirsiniz:
http://tinyurl.com/lookinad

SüperTeklif Travian gibi oyunlarla işbirliğini sanıyorum ileride düşünecek: http://tinyurl.com/AltinKazan

Adsız dedi ki...

başkasını üye yapmazsam para kazanamaz mıyım?

Travian-Hileleri dedi ki...

Başkalarını üye yapmadan da elbette para kazanabilirsin.

Ancak, arkadaşlarını üye yapman kampanyalardan faydalanman için gerekiyor. Kampanyalar, kısa zamanda çok para kazandırıyor. Ayrıca üye yaptığın arkadaş sayısı ne kadar çoksa, o kadar hızlı para kazanırsın...

Adsız dedi ki...

e-mail adresin ne

Adsız dedi ki...

harbiden oluyomu$

Hulusi dedi ki...

DİKKAT!!!

SüperTeklif artık sadece PROFİL ve TERCİH bilgileri tamamıyla doldurulmuş üyelere reklam gönderiyor. Üye olduğunuzda bunları mutlaka doldurun...

Adsız dedi ki...

arkadaş sende bizim sayemizde para kazanıyon değil mi ? :@

Travian-Hileleri dedi ki...

Evet dostum... Bak geçen zamanda neler kazandım:
http://travian-hileleri.blogspot.com/2008/12/sperteklif-ile-neler-kazandk.html

İstersen sen de yapabilirsin bunu... Hiçbir şey yapmayıp sadece reklam okuyarak...

Adsız dedi ki...

yaw kardesim ben bunu anlamadım traviana nasıl altın gelecek??

Adsız dedi ki...

yani şimdi sizde buna inanacaksınız ve üye olacaksınız sizin sırtınızdan bu şahısta para kazanacak..
ama sende haklısın piyasa o kadar saf kaynıyorki gülmemek elde değil..

Adsız dedi ki...

kayıt sırasında neden cep telefon numarası istiyor. yoksa bu süper teklife üyemi olmak gerekiyor?...

Travian-Hileleri dedi ki...

Cep telefonu istemesinin nedeni, siteye kayıt olmak için bir kodu ücretsiz olarak size göndermeleri için... Böylelikle sitedeki üyeler kendi bilgileri dışında cep telefonu kullanılarak üye yapılamıyor...

EREN dedi ki...

super teklıfe kayıt oldum para nasıl kazancam ve traviana nasıl altın gondercem.emre_14151415@hotmail.com yollar mısın

Adsız dedi ki...

yalan bence travianın altınıyla bunun ne alakası var banka hesabı diyosunuz traviana neden altın olarak gitmiyo ikincisi cep telefonu muhabbeti kodu e mailimize gönderemiyomu sunda cep tlf nu numarası istiyosun

Unknown dedi ki...

Cep telefon numaranızı istemenizin sebebi, oraya da nadiren de olsa reklam içeren mesajlar atabiliyorlar.
ama bakın kesinlikle ben 1,5 yıldır filan üyeyim cebimden 5 kuruş para çıkmadı yani dolandırıcılıkla filan alakası yok.
tek sorun üye getirmek eğer kendi linkinden başkalarını (çok sayıda başkalarını) üye yapabiliyorsan süper bi fırsat gerçekten veben bunu yapamıyorum bir türlü :D
ve bir şey daha SüperTeklif in travian ile hiç bir ilgisi yok bunu adminimiz de aksini söylemiyr zaten. ama süpertekliften kazandığın para gerçekten de havadan gelen para olacaktır ve bunları için rahat bi şekilde traviana yatırabilceksin.
tabi süperteklife kendi linkinden çok üye getiren çok para kazanıyo ve kimse buna inanmıyor ve de güvenmiyor..

Adsız dedi ki...

hikaye bunlar

ogametra dedi ki...

benim yaşım 14 paypal a üye olurkende kredi kartı numarası istiyor bu yaşta kredi kartım olmadığına ve babamım kredi kartını kullanacağma göre nasıl üye olacağım ??

Adsız dedi ki...

sayfa için emeğinizi sağlık diyorum öncelikle..ben zaten süper teklifte varım, bununasıl kullanıcam traviana altın almak için

Adsız dedi ki...

arkadaşlar, şu anda arkadaşımızın anlatmak istediği siz üye olduktan snr..e mail adresinize mailler geliyor bu mailler REKLAM mailleridir..bunları okuduğunuzda zamanla belirli miktarda para hesabınızda birikmeye başlayacak, yaptığınız üye arkadaşlarınızında üyeliği ve msj okuması ilede paranızdaki artış yükselecek...BURADA BİRİKEN PARA İLE ALTIN ALABİLİRSİNİZ DİYOR ARKADAŞ..İSTERSENİZ ALTIN ALMAZDA BAŞKA ŞEYDEDE HARCAYABİLİRSİNİZ bi zorunluluk yok illa altın alacaksınız diye..

Adsız dedi ki...

bn daha 1999 dğumlu bir bebeyim ama buraya üye olmak için 1997 doğumlu olmak gerekiyor bn babamdan izin alıp onun adına hesap açıp o hesabı bn kullanabilirmiyim bir sakıncası olurmu

Adsız dedi ki...

diyelim ki süper teklife üye oldum oradaki paramı nasıl travianda harcarım ve ya hut kaç paraolunca alabilirim onu bilgi verir misin bu konu hakkında

Travian-Hileleri dedi ki...

Süperteklif, artık Napolyon oldu!

Napolyon'la para kazanmak artık daha da kolay.

100 lira değerindeki parayı banka hesaplarınıza, daha küçük meblağı da başka sitelere transfer edebiliyorsunuz.

Adsız dedi ki...

ben üye olalı 2 yıl oldu.travian server ımda wow kuruldu.hala altın alamadım.haa gelecek haa gelecek.karatren gibi

Adsız dedi ki...

hmmm ters bişey olursa ?

Adsız dedi ki...

kekleyin siz milleti zaten devlet vurmuş herkezi sizde vurun .:d

Adsız dedi ki...

olm saflar msn adresınızı ıstıyor ordan sıfrenızı kırıyor travıan hesabınızı cokerıyorlar bole sahtekerlara ınanmayın

Adsız dedi ki...

Merhabalar ben Azerbaycanda yasiyorum.Bu yuzden de turk numaram yok.Olurmu ki birisi bana numarasini versin ben o numayla kayit olum.numarani romeo_94_romeo@mail.ru-ya gondere bilirsiniz.Simdiden tesekkurler.

Adsız dedi ki...

Merhaba adım burak bu dediğiniz sitede kazanılan parayı illa banka hesabına mı gondermek gerekıyor yok sa o sıte uzerınden travian veya başka bir şeye yatırım yapamazmıyız?