ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

Travian sorularınıza cevap veriyoruz

Travian-Hileleri.blogspot.com ekibi, Travian oyunu hakkındaki sorularınıza cevap vermek için hazır...

Oyun oynarken ummadığınız bir şey mi başınıza geldi? Oyunda bir görevi yapmak için kısa yoldan bir tavsiye mi arıyorsunuz? Bir derdinize çare mi arıyorsunuz? Basit bir sorunuz var, ama cevabı kolayca bulmak istiyorsunuz?

Her yeri aradınız, ama oyunla ilgili hiçbir cevap bulamadınız... Foruma üye olmak, ondan sonra forum konusu falan açmak gibi şeylerle uğraşmak istemiyorsunuz... İnternette yazılan her şeye inanamıyorsunuz... Güveneceğiniz bir yardıma ihtiyacınız var...

Bize sorun! Travian oyunu hakkındaki deneyimimizi sizinle paylaşalım.

Travian-hileleri.blogspot.com, sorularınızı cevaplıyor.

Yapmanız gereken tek şey, bu yazının altına Travian oyunuyla ilgili merak ettiğiniz, cevabını öğrenmek istediğiniz sorularınızı yorum olarak yazmak...

7 yorum:

travian canavari dedi ki...

Server 3 daha yeni , carsamba sabahi 7'de baslamasina ve insanlarin 3 gunluk korunma suresi olmasina ragmen saldirilar bolumunde 77 saldiri ve 279 kayip oldugu yaziyor persembe gunu icin. Nasil oluyor bu is, cevaplarsaniz sevinirim...

Adsız dedi ki...

ben traviandaki ölümsüz askerler adlı bug un nasıl yapılacağını öğrenmek istioyrum

Adsız dedi ki...

Merhaba sitenizdeki neredeyse tüm konuları okudum.

Çok akıcı ve güzel bir Türkçeyle çok güzel makaleler hazırlamışsınız özellikle travian'a yeni başlayan kişilerin bu siteden öğreniceği çok şey var.

İnternette dolaşırken http://travian-oyun-hileleri.blogspot.com/2009/06/travian-oyun-hilesi-ozel-bot.html böyle bi konu buldum fakat kullanımını tam olarak anlayamadım çok güzel bi programa benziyor bence sitenizde yer verip detaylı bir anlatım yaparsanız sevinirim.

Kolay gelsin iyi çalışmalar

Adsız dedi ki...

ben volkan merak ettiğim bir şey bir yerde görmüştüm mozilladan asker gönder diye bir şey yapılıyordu kolay yağmalama için.Onu biliyor musunuz yada kolayu yağmalama nasıl yapabilirim ben biliyorum fakat çok zaman kazandırmıyor.Sağ tık ile yeni sekmeden yapıyorum.Daha kolay bir yöntemini biliyorsanız söyler misiniz??

Unknown dedi ki...

pretoryan basmak için akademi ve zırh dök.han. altındaki o yüksek hammaddeleri vermemi lazım.ben iki heftadır oynuyorum hammadde alanlarım 4.seviyede o hammaddeleri vermem neredeyse imkansız gibi birşey zırh dök.han. aktifleştirmem içinde aynı hammaddeleri vermelimiyim aksiyon denile olayda nedir bilgilendirirseniz sevinirim.teşekkürler başarılar

deccal_x dedi ki...

slm lar neden parayla yada kontürle asker alma şansımız yok ??

Travian-Hileleri dedi ki...

Çünkü öyle olsaydı zenginler fakirlerin oyundan zevk almasına izin vermezdi...