ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

Harita çizerek Travian'da daha başarılı olun...


Travian'da başarılı olmak için size, haritalar çizmenizi tavsiye ederim. Travian dünyası, bir haritalı metod defteri yaprağı gibidir. Bu defterdeki her kare, Travian'daki bir sektör gibidir.

Bundan yararlanarak, haritalar çizmeniz de çok kolaydır. Elbette, Travian bir bilgisayar oyunu. Ama emin olun ki, her zaman elinizin altında, sizi ve komşularınızı gösteren bir haritanız olursa, bu oyunda çok daha hızlı düşünüp karar alabilirsiniz.

Buradaki örnekler, daha önce Wow kurulan s1'de oynarken çizdiğim haritalarım... Burada köylerimin yeri ve köylerime bağlı vahalar görünüyor. Özellikle vahalarınızı da haritanıza dahil ederseniz, Travian'da daha başarılı olmanız mümkün.

Bu haritalara, çevrenizdeki düşmanlarınızı, size gerektiğinde destek olabilecek dostlarınızı da eklerseniz, stratejik düşünmeniz kolaylaşacaktır. Travian'da ister Plus kullanın, ister kullanmayın (elbette Plus kullanın) görebileceğiniz harita çok kısıtlıdır. Normalde 3 sektör, Plus'la 7 sektör uzağınızdaki alanları görebilirsiniz. Ama elinizle, kareli bir defter sayfası kullanarak bir harita oluşturursanız, çok daha geniş bir alana hakim olursunuz.

Bu defter sayfalarını birbirine ekleyerek tüm Travian dünyasını bile çizebilirsiniz. Tabi, bunu güncel tutmak imkansız olur... Ama bir sayfalık bir haritada gösterilen alana zaten hakim olmanız gerekir.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bu çok güzel ve yaratıcı bir örnek. server 2 de server 16 da şuuanda oynuyorum daha öncede 2 speed ve s15. bitirdim.

bein büyük sıkıntım dostlarımın köylerini kordinatlarını ezberlekti siz kolay yolu bulmuşsunuz...

başarılarınızın devamını dilerim..

king dedi ki...

Yazılarınızı beğenmedim biraz daha özgün olabilirsin...

Adsız dedi ki...

Travian'da beyond dışında hiçbi hile yoktur. ne sığınak ne başka şey bunlar hile değil taktiktir...

Adsız dedi ki...

hilemi ? ne hileler varken sen buna hile mi diyorsun arkadaşım .. hile isteyen beni bulsun :)

Dj.Cedrics dedi ki...

Ben de Travian'ın en eski oyuncularındanım. En eski s1 de oynamıştım hala s12 de yeni bir hesap açtım orada oynuyorum. Gerçekten güzel bir teknik mutlaka deneyeceğim...

cermenharita dedi ki...

Acaba haritada çk kişi var olmuyor yazamam orlama tek bölgede 30 kişi var yani öyle diyeyim nasıl yazayım yani harita tekniği verirmisin acaba

Adsız dedi ki...

bana harita tekniği verirmisiniz yani çk kişi var tek bölgede 30 kişi hepsini cizeyimmi yani teknik öğretirmisiniz