ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

Travian'da hızlı hammadde geliştirme

Travian'da hızlı hammadde geliştirme hilesi istediğinizi biliyoruz. Açıkçası oyun kurallarına uygun böyle bir kestirme yol yok. Ancak size birkaç küçük taktik verebiliriz yine de.

Hızlı hammadde geliştirmek için köyünüzü yeni kurduğunuzda sistemli olarak çalışmanızı tavsiye ederim. Çünkü oyunu sürdürmenizin temel koşulu bol miktarda hammddeye kısa zamanda kavuşmanıza bağlıdır.

Hammaddelerinizi yağmacılardan korumak için bir ordunuz yoksa, mutlaka Sığınak kurmanızı tavsiye ediyorum. Kimileri bu binanın gereksiz olduğunu düşünse de bence hızlı hammadde geliştirmek için öncelikle hammadde alanlarını büyütmek için gerekli olan hammaddeyi elinizde tutmalısınız.

Hızlı hammadde geliştirmek için ilk günlerde online sürenizin çok olması gerekir. Hammadde alanlarının ilk seviyeleri genellikle bir saatten az zamanda geliştirilir. O yüzden deponuzdaki hammaddeyi bitimeden oyundan çıkmamanız gerekir.

Ilk olarak bütün tahıl alanlarını birinci seviyeye çıkarmanızı tavsiye ederim. Böylelikle odun, tuğla, demir alanlarını geliştirdiğinizde köyünüze eklenecek nüfusu daha rahat besleyebilirsiniz.

Tahıl harici hammadde alanları, çok sayıda nüfus getirirler. Eğer tahıl sorununuz varsa, odun, tugla ve demir alanlarının hepsini birden birinci seviyeye getirmeyi tavsiye etmem. Bunun yerine örneğin sadece bir demir alanını önce birinci, sonra ikinci, sonra üçüncü seviyelere getirmenizi tavsiye ederim. Böyllikle, nüfusunuz daha yavaş, hammadde üretimleriniz daha hızlı artar.

Hammadde arttırımı sağlamak için, bir başka tavsiyem de hammaddenin oyundaki birinci önceliğiniz olduğunu unutmamanızdir. Elbette bina ve asker geliştirmek de önemlidir. Ancak saatlik üretimleriniz azken bu ikisine de gerektiği gibi ilgi göstermeniz mümkün değildir.

Ben bunun için, bir bina geliştirmesi yaptığım zaman, bir sonraki bina inşaat emrini vermeden önce mutlaka en az iki hammadde alanı geliştirmem gerektiğini düşünüyorum ve hammdde basmadan bina inşaat emri vermiyorum.

Hızlı hammadde geliştirmek için çeşitli taktikler olsa da, ben bunların hiçbirine inanmıyorum. Çünkü Travian'da herkesin kendine göre bir durumu vardır ve hazır reçeteler geçersizdir. Hızlı hammadde geliştirmek için Romalı, Cermen, Galyalı olmanız fark etmez. Sadece hammaddenin oyundaki her şeyden daha önemli olduğunu unutmayın yeter.

40 yorum:

Adsız dedi ki...

bu anlatılanlar doğru ama sureklı saldırı yemeye baslıyoruz bu yuzdende saatlık uretımden cok askere ıhtıyacımız var

Adsız dedi ki...

a.q yalancıları hamamde gelcekmıs siz kimi kandırıtyosunuz kendı reklamınızı kendınız yapın

Travian-Hileleri dedi ki...

Denemesi bedava... Bu sitedeki yazılara oynadığı server ve kullanıcı ismini yorum olarak bırakan İNSAN olan tam 174 ayrı Travian oyuncusuna 500 bine yakın hammadde gönderildi. Bu Ocak-Mayıs 2008 aylarında gerçekleştirildi.

Deneyin, göreceksiniz... Herkesi kendiniz gibi sanmayın.

tahabayi dedi ki...

bencede travianda en önemli kaynak hammadde hatırlatırım hammadde olmadan asker çıkartılmıyor

Adsız dedi ki...

bence eniyi galyalı

dare100 dedi ki...

Ben daha yeni başladım güzel bir oyun sardı açıkcası :D ama hammadde sorunu çok gelişim yavaş 2. seviyelere çıakrtıyorum ama genede yetmiyo :S yardım edebilecek varmı yani hammadde gönderebilecek!!!

Adsız dedi ki...

Güzel bir izahat bence ama bu denenleri pratik ve hızlı yapmak gerek buda altın demekdır yanı altın cok onemlı ben altınla yapıyorum ve gayetde basarılıyım dıyebılırım

ibrahim dedi ki...

ya arkadaşlar travıanda hile diye birşey yok tur... tawsiyeler wardır

Travian-Hileleri dedi ki...

Travian'da hile var... Altın kullanmak!

Osman dedi ki...

hammaddelerinizi korumak için sığınak yapıp 10. seviyeye getirin bir tane daha sıgnak yapabileceksiniz bolece hammadeleriniz gitmeyecek

Adsız dedi ki...

Selam arkadaşlar s4 de oynuyorum adım lonly 2ci köyü en çabuk nasıl kurabilirim onun hakkındada bilgi verirseniz sevirim.

Adsız dedi ki...

Güzel Yorumladın Kardeşim Teşekkür Ederiz..

Adsız dedi ki...

2 köy önemli değil arkadaslar .. 1 köyünüzü öncelikle geliştirmeniz gerekir ve nufusunuzun 2 katı asker yapmanız gerekır ancak boylece oyundan bı tat alıp buyuge bılırsınız.. eger sen hızlıca 2 koyunu alıp asker basmadan nufusunu artırmaya calısırsan koyun yagma altına gırer ve bu seferde bu sıteye gelıp benım kyolerım yagmalanıyorum napmam lazım dıye konu acarsın..! benım 2 koyum var suan ama emın ol 5-6 koylu bı kısı benı yıkamaz cunku koylerım cok saglam ve nufusumun 4-5 katı asker var .. kendımı güvençe altına aldım mı ? evet gayet güvenclıyım sımdı 1 hafta ıcınde 5 koyum olucak sonra savasmak ıstersem savasırım yada savunmak ıstersem savunurum ..!

Adsız dedi ki...

tek hileyi söyliyeyim aptallar bir köy kurun sonra başka bir arkadaşınız sizin referansınızla ikinci köyü kursun bu ikinci köyün tek amacı belli nufusa gelip size altın kazandırmaktır arkadaşınız ikinci üçüncü ... tüm köylerini sizin referansınızla kursun sadece nufus geliştirsin başka birşey yapmasın sonra gelsin altınlar (oyun birincisinden altın öğütler) bu sırada oyunu bırakında adam gibi internete kullanın

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN YENİ BAŞLADIM AMA ÇOK ÖNEMLİ BİR ŞEY ÖĞRENDİM İKİNCİ KÖYÜ KURARKEN SAKIN ACELLE ETMEYİN 15 TARLALI KÖY SEVDASINA ASKER BASMAYIP TÜM SEVİYELERİ 10 ÇIKARTIP 2 KÖYÜ KURDUM BİR DEFADA BİR BİRLİK BASKININA UĞRADIM KENDİMİ DÜZELTENE KADAR ÇOK BÜYÜK ZORLUK ÇEKTİM SİZ SİZ OLUN ASKER BASIN DAİMA HAMMADDE KENDİLİĞİNDEN GELİR

Adsız dedi ki...

s16 lityum ismim siteniz güzel olmuş

Adsız dedi ki...

ben s6 da oynuyorum traviandaki en önemli taktiğim full sığınak geliştirmektir.5-6 tane sığınağım var hepsi seviye 10.ve 12.000 hammadde saklıyorum asker basmaya hiç gerek yok öncelikle merkez binasını 20 seviye yapın.inşaat süreleri yarı yarıya inecektir.bu yüzden kısa sürede inşaatlarınızı bitirebilirsnizz

Adsız dedi ki...

tmm banada gönderin ozaman hammadde bekliyorum lütfen
server 10 dayım adım da mym

Adsız dedi ki...

Travian oyununda herşey birbirine bağlantılıdır. Hammdde üretimini artırırsanız nüfusta artar. Üretim arttığı için asker basabilirsiniz. Üretim olmadan birşey olmaz.
Ancak, tahıl üretiminede dikkat etmeniz gerekir. Bu nedenle sevye yükseltirken dengeleri iyi hesaplamak gerekir.
Sığınakların sağlam olması gerekir. Sığınak olmazsa, gramla ürettiğimizi kilo ile kaptırabiliriz. Ama oyunun ileri aşamalarında sığınağın pek önemi kalmıyor, sığınakları yıkıp, onlardan boşalan alanlara başka binalar kuruyoruz.

Adsız dedi ki...

Ya arkadaşlar,
Referansla köy kurup 20 altın için çırpınmanın mantığı yok. 5 - on lira verip altın almak çok zor değil. Bir paket sigara parası vereceksiniz hepsi bu.
Aldığınız altını hesaplı kullanırsanız uzun süre rahat oynarsınız. Yarım saatlik süre için altın harcamaya kalkarsanız, her hafta altın almanız gerekir:))

Adsız dedi ki...

ya cok acıl hammaddeye ıhtıyacım var bı yardımcı olursanız sevınırım.s12 de oynuyorum kullanıcı adım alexandermahone

Adsız dedi ki...

beyler ben cermen secerim herseferinde ve ılk yaptıgım şey saatlik üretimi 2 günde 24 yapmak ve sonrasında asker basmak ve yağmalamak zaten askerın varsa yağmadan sürekli madde geliyor en son yaptıgım işlem depoları buyutmek cunku gelen madde ile asker basıyor ve uretımı arttırıyorum ... olay şu yağma yapan köy basan kazanır herzaman ... sen maddeye ağırlık veriirsen elin adamı gelir senın urettıgını ıkı askerle alır gıder... bu oyunda hızlı olan kazanır ...

Adsız dedi ki...

benden size yardımsız hammadde hilesi önce tahıl ambarı kurun seviye 1 de sonra tarlaların hepsini seviye sona çıkarın sonra tahıl ambarını seviye sona çıkarın sonra değirmen kurun ve seviye sona çıkarın en son ekmek fırını kurun onu da seviye sona çıkarın çok hammadde elde edeceksiniz

ÖMERKAYA dedi ki...

asker basın asker basın diyenlerin aklından şüphe ediyorm sırf saçma sapan düşünen yarım akıllılara cevap yazmak için üye oldum. arkadaşlar önemli olan ilk etapta asker basmak değil hammadde yükseltmektir. asker bastın diyelim hem saldırı yaptığında hemde saldırı yediğinde askerlerin ölecektir ama sığınak seviyeni yükseltip hammaddelerini koruyabilirsin sizce de bu daha mantıklı depil mi HAMMADDELERİNİ DE KORUDUKÇA SEVİYELERİNİ ARTIRIRSIN ZATEN

BATUHANESKİŞEHİR dedi ki...

bence çok güsel bi anlatım ve arkadaşımız o kadar yazıp,emek vermiş.ben de en iyi oyu verdim.bencede böyle olmalı ama ben profesyonel olduğum için ben daha değişik yollar yapıyorum. :D

BATUHANESKİŞEHİR dedi ki...

bence çok güsel bi anlatım ve arkadaşımız o kadar yazıp,emek vermiş.ben de en iyi oyu verdim.bencede böyle olmalı ama ben profesyonel olduğum için ben daha değişik yollar yapıyorum. :D

Adsız dedi ki...

arkadaşlar oyunun ilk günlerinde hammadde basılabilir ama asker daha önemli,cıkarttığınız askerleri yağmaya gönderin hammadde üretiminizden daha fazla üretim yağmalarsınız ve daha hızlı gelişir vede diğerlerinin gelişmesini engellersiniz,askerrrr;)

Adsız dedi ki...

Selam arkadaşlar hammaddeye ihtiyacım var görevleri yapıyorum yeni basladım traviana 2. seviye yapıyorum hepsını sadece 1 tane kaldı server4 YigiTLeR Köyü (-116|-160)

Adsız dedi ki...

hammadde gelişmirmenin en güzel yolu sürekli takip gerisi yalan

Adsız dedi ki...

OMERKAYA isimli arkadasim, tum kalbimle sana katiliyorum. Keske elde imkan olsa da su asker basin diyen oyuncularin yas ortalamalari, herhangi bir serverda ne kadar oyuna devam edebildikleri, egitim seviyeleri hakkinda bilgi sahibi olabilseydik. Tabi ki kisisel tahminlerim var :). Herneyse bu oyunun temel tasi ''hammadde''dir. Bunu surekli olarak elde etmenin ve korumanin yolu da cok aciktir. Defalarca aciklandigi icin tekrar etmiyorum. Asker ve ikinci koy pesinde kosanlarin ortalama omru bir kac ayi gecmez.

Adsız dedi ki...

oyua yeni başladım sölenilenleri aynne uyguluyorum hammadde daha önemli bence s5- te wahsi81 köyündeyim herkese bol şanslar

Adsız dedi ki...

arkadaslar o dediğiniz çok zor ben tam 5tane köyüm var hjepside saldırı altında yardım edermisiz yada maddi(hammedde)yardımı speedx5 (143)(-107yardım edin lütfen

Adsız dedi ki...

^^herqeLe^^ kötü trx de oynuyorum. kuLlanıcı adım sabri

Adsız dedi ki...

s3 te oynuyorum.. bu yorumada katılıyorum..738 nüfusluyum..3 köyüm var ve tokmak sallayandan mancınağa kadar bütün askerlerim var. 2 hafta sonrada askerler için merkez köyümün yanında olan 15 tarlalı alana köy kuracağım.. odun tuğla demir gibi hamları merkez köyümden karşılayacağım.. yani bir köyünüzde çok askerinizin olmasını istiyorsanız önce merkez köyünüzü geliştirin , asker basın yağmadan ham kazanın , sonra sı kararınıza kalmış istediğiniz yere köy kurun .. ayrıca oyundaki adım pozitif06

Adsız dedi ki...

bence hepiniz topsunuz

ProCermen dedi ki...

Bu soylediginiz taktikler yeni balayan acemiler icin uygun ama gercek bir cermen oyunu herkesten iyi oynar benim saatlik tahil uretimin -600 lerde ama tahilim her zaman 20000 nin ustunde cunku oyunun ilk gununden itibaren tek yaptigim sey tokmak sallayanlarla yagma yapmak ve 4 saatlik uzaklik icinde askeri olan hic kimse kalmadi. Depomun tasmasi da cabasi yani kaynak hammadde hic birsey bir de simdi kahraminin hammaddeye verenler var bu duydugum en sacma sey benim kahramanim bir koye saldirdiginde koyde hic kimseyi canli birakmiyor ondan sonra zaten onun hammaddesini askerlerimle aliyorum yani eger saldiriya verirseniz kahramani daha fazla hammadde kazanaciginiz gibi dusmaniza da daha fazla hasar verirsiniz. Tabii bu da baska bir taktik idi daha cok saldirgan offensive bir oyuncu takyigiydi. AmA UNUTMAYİN tokmak sallayanlar oyunun en ucuz ve hizli cikan askerleridir. Kolayca bir yagma ordusu olustrabilmek icin her seye sahiptirlerdir. Tessekurler...

ProCermen dedi ki...

Bu arada siginak basin diyenlere soyluyeyim, siginak sadece kaybettigini kabul etmektir, cunku gercekten duzgun bir hammadde miktari korumak istiyorsaniz en az 5-6 siginak basmak zorundasiniz ve o zaman bir cok binaya yer kalmaz onun yerine dusmaninizi bastan yok edersiniz ve lutfen ben bunlari yaziyorum diye boyuna asker basmayin en bastan ama 60-70 nufustan itibaren buyuk miktarda askere yuklanin goreceksiniz yakin zamanda kimse size karsi duramaz. Simdi birileri cikar yok bu adam beyinsiz asker basmayin hic siginak yapin askere gerek yok der bu adamlar oyunu bilmeyen adamalardir, 5 mancinikla koyunuz yerle bir olur siz hic askersiz duzgun bir oyuncu gordunuzmu tum prolar hep cermendir cunku tokmak sallayanlardan faydalanip buyuk para kazanmilardir, okudugunuz icin tesekurler. Unutmayin travian da ne olcagina saat deilsiz karar verirsiniz !

ProCermen dedi ki...

ben asker basin diyenlerdendim 2012 turnuvamizda birligimiz 36. idi. Bu oyunu da okum yazma bildigimden beri oynarim arkadaslar, simdi bi yorum okudum, eminimki bu travianda benim gordugum seyleri gormemissiniz ki boyle konusuyorsunuz oyunda 70 nufustan sonra asker her sey demek, askeriniz cogaldikca bolup buyuk alanlari yagmalayin gellen hammaddeyle binalarinizi ve hammaddeleriniz seviye atlatmakla birlikte askerlerinizi de gelistirin ve inanin basaraiya ancak boyle ulasirsiniz. Buyuk ihtimal asker onemli degil diyen kisiler hep benim yagma koylerimdi. Zaten siginak guclu bi oyuncuya hic bir sey yapamaz mancinikla yok ederiz biz ama galya iseniz tuzakcioyunun baslarinda is gorur mesela cermenlerin askerlerini bolup sizi yagmalamasini engellersiniz tabi sinirlenirse sehrinizi yikabilir ama dedigim gibi savunmaya cekilmek kaybetmenin yarisi gibidir. Hep sunu duymussunuzdur online olan kazaniri diye bisey bir de galya oynarken o kadar online olmaya gerek yok der bazi insanlar bu yanlis hesabinizda olabildigince online olacaginiz gibi 2 tane de temsilci bulmaniz sarttir. Tessekurler...

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaslar bende asker basmanızdan yanayım.ilk etapda boş köylere saldırı çıkıp gelen hamlarla asker basıp tekrar saldırı çıkın askerin çoğaldıkca asker basmayan çiftci arkadasların köylerinden 3000 5000 ham gelmeye başlar oyun ilerledikce o hamlar 50 bin yüzbin olur zaman ilerledikce u sefer altına cok ihtiyacınız olacak bu oyunda ben sadece günde iki saat online olup 24 köy yanı 2 milyon dörtyüzbin kultur puanı topladım daha önceden 70000 savunmam, 10000 saldırı, 1000 mancınık, 1000 casus 8 reis tek atışta köyler aldım köyünü geri almak isteyen 70000 bin galyayı nasıl gececek?merkez köyünü 15 tarla 5 hammadde deposu 3 tahıl ambarı nfus kasacam diye marangozhane tuğlafabrikası falan filan koymayın taşcınız olsun bazıları gerek yok der ama taşcı şarttır.hiç unutmam tahılımın -eksi 80000 bastığı zamanı server birincisinden saldırı yedimde, bende 35.tabe başarının sırrı yazdıklarımdadır

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaslar bende asker basmanızdan yanayım.ilk etapda boş köylere saldırı çıkıp gelen hamlarla asker basıp tekrar saldırı çıkın askerin çoğaldıkca asker basmayan çiftci arkadasların köylerinden 3000 5000 ham gelmeye başlar oyun ilerledikce o hamlar 50 bin yüzbin olur zaman ilerledikce u sefer altına cok ihtiyacınız olacak bu oyunda ben sadece günde iki saat online olup 24 köy yanı 2 milyon dörtyüzbin kultur puanı topladım daha önceden 70000 savunmam, 10000 saldırı, 1000 mancınık, 1000 casus 8 reis tek atışta köyler aldım köyünü geri almak isteyen 70000 bin galyayı nasıl gececek?merkez köyünü 15 tarla 5 hammadde deposu 3 tahıl ambarı nfus kasacam diye marangozhane tuğlafabrikası falan filan koymayın taşcınız olsun bazıları gerek yok der ama taşcı şarttır.hiç unutmam tahılımın -eksi 80000 bastığı zamanı server birincisinden saldırı yedimde, bende 35.tabe başarının sırrı yazdıklarımdadır