ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

Firefox'a Greasemonkey Ekleyin, Travian'da gizli bilgileri görerek oynayın

Travian oynarken Firefox kullanarak çok daha başarılı olabileceğinizi
zaten biliyorsunuz. Zaten bu saate kadar Travian oynayıp da bunu
Firefox harici tarayıcılarla yapmaya çabaladıysanız, köyünüz de
hesabınız da gerçekten kötü durumdadır diye tahmin ediyorum. Eğer böyle
bir hata yapıyorsanız, bir an önce Firefox indirin. >>>Spreadfirefox Affiliate ButtonFirefox'u
yükledikten sonra, Travian'da çok daha başarılı olacağınızı
göreceksiniz. Tabi, Firefox sayesinde interneti diğer tarayıcılara göre
çok daha hızlı ve güvenli gezebilmeniz de yanınıza kar kalacak.

Firefox'u Travian canavarına dönüştürmek için ihtiyacınız olan en
önemli "Travian için Firefox eklentileri"nden birincisi
Greasemonkey'dir. Bu Firefox eklentisi, JavaScript kullaranak web
sayfalarının görüntülediği içeriği kişilelleştirmenize izin verir. Daha
anlaşılır bir dille söylersek, Greasemonkey Travian sayfalarını normal
bir web tarayıcıyla (örneğin Explorer) gördüğünüzde gizlenen bilgileri
açığa çıkarmanızı sağlar.

Firefox'a Greasemonkey eklentisini eklediğinizde, içlerinde Travian
için de yazılmış olan yüzlerce scripti rahatlıkla kullanabileceksiniz.

Travian oynarken biraz da bilgisayar dünyasıyla haşır neşir olmuşsanız,
Firefox ve Greasemonkey için kendi scriptlerinizi hazırlamanız
mümkündür.

Travian'da daha başarılı olup, Travian'ı Firefox dışındaki bir
tarayıcıyla gezdiğinizde asla göremeyeceğiniz bilgileri açığa çıkarmak
için Greasemonkey'i buradan yükleyebilirsiniz:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/748

Greasemonkey'i yüklemeye başlamadan önce mutlaka Firefox yükleyin
(yoksa üzülmeyin, şu anda bulunduğunuz sayfamızda bir yerlerde Firefox
yükleyeceğiniz bir bağlantı bulunuyor). Greasemonkey'i yükledikten
sonra Firefox'u yeniden başlattığınızda etkin olacaktır.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Gizli bilgiler ney nerde yani bunuda yazarsan sevinirim.

Travian-Hileleri dedi ki...

Gizli bilgilerle kastettiğim, oyunda aslında her sayfada olan, ancak özel olarak gösterilmediği için göremediğiniz bilgiler.

Örneğin, haritayı açtığınızda, sadece çevrenizdeki köyleri ve vahaları görürsünüz. Ancak Firefox'la birlikte Travian Beyond kullanırsanız, bu haritada yer alan vahaların hangi hammadde üretimini yüzde kaç arttırdığını, hangi köylerin ne kadar tarla, ve hammadda alanına sahip olduğu listelenir.

Firefox'la birlikte Travian Beyond kullanarak, bütün bu bilgileri açığa çıkarmanız mümkündür. Tabi bunun için de Greasemonkey yüklemeniz zorunludur.

Adsız dedi ki...

Peki bu programları kullanmak travian oyun kurallarına aykırı değil dimi
yani multiler bunu farkettiklerinde ceza alır mıyız?

Travian-Hileleri dedi ki...

Son açıklamalara göre, bildiğimiz kadarıyla Beyond gibi programların kullanımı yasaklanmış durumda. Oyun kurallarını tekrar gözden geçirdikten sonra bu tür uygulamalar kullanmanızı/bunları kullanmaya karar vermenizi tavsiye ediyoruz.

Adsız dedi ki...

ben indirdim eklentiyi ama hiç bişey olmadı napayım şimdi bir de bunun için hesabım kitlenir mi?

Adsız dedi ki...

Dostum, hesabının kilitlenmesi senin serverın multihunterına kalmıştır bence... Eskiden bir şey demiyorlardı eklentiyle oynayana, ama artık doğrudan siliyorlar hesabı...

Tabi bunun bir yolu da, çok yoğun olmamakla birlikte eklentileri sadece arada bir kullanarak oynamak. Böyle yaptığında yakalanma şansın da azalıyor...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben Greasemonkey i kullanıyorum ama teravian da hiçbir değişiklik yok onun dışında Greasemonkey e ekxta birşeyley yüklüyorduk ben onun için uğraşıyorum oyunkurallarından yana korkum yok multihunterler keyfi iş yapıyor önce küfür şikayetlerine cevap versinler 20 mesajım var hağla okumadı

Travian-Hileleri dedi ki...

Greasemonkey Beyond'la birlikte kullanılınca Travian için faydalı oluyor.

http://travian-hileleri.blogspot.com/2008/03/travian-beyond-turkce-yukle-firefox.html

asd dedi ki...

ya ben yükledim greasemonkey i ama bende hic bir program acmıyor onu göstermiyor üstü bembeyaz anlatabilmişimdir umarım yardımcı olurmusun lütfen kardeşim?

Adsız dedi ki...

HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR BOŞ YERE AÇMIŞSINIZ ADAM GİBİ AÇIKLAYINDA İŞE YARASIN BİR KIDIM DEĞİŞİKLİK OLMADI BUNE BİÇİM İŞ...

Adsız dedi ki...

Ben önceden kullanıodum oluodu ama şu yeni sürüm çıktığından beri işe yaramıo heralde ya da yeni bişeyler mi yüklemek gerekiyor??

Travian-Hileleri dedi ki...

Travian 3.5 versiyonunun kurulduğu serverlarda Greasemonkey çalışamıyor. Sanıyorum ki bu durum, Travian Beyond'un bir sonraki güncellemesinde aşılacaktır.

Travian-Hileleri dedi ki...

Travian 3.5 versiyonunun kurulduğu serverlarda Greasemonkey çalışamıyor. Sanıyorum ki bu durum, Travian Beyond'un bir sonraki güncellemesinde aşılacaktır.

Adsız dedi ki...

yuklemıs oldugum greas monkey ve dıgerlerı sonucunda programı basarı ıle calıstırdım fakat bır sure sonra programda oyunum kılıtlendı oradakı seceneklerı kulanmaya basladıgımda bırdenbıre basa donup benden oyuna gıren kullanıcı adımı ve sfremı ıstedı bu konuda ne yapmam lazım

Unknown dedi ki...

arkadaslar bilginiz olsun diye söylüyorum artık travian'da Greasemonkey kullanılmıyor.

Adsız dedi ki...

arkadaslar bana ödev olarak huhuhuwww köyünü bulun dedi bulamıyorum arıyorum arıyorum yok yardım edin ya