ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

Internetten para kazan, Travian'ı altınla oyna

Hepimiz biliyoruz ki, Travian'ı altınla oynamak büyük avantajlar sağlıyor. Ancak oyuna ilk kayıt olduğunuzda size verilen altınlar kısa sürede bitiyor. Ya da benim de çok uzun zaman önce yapmış olduğum gibi, o verilen 20-30 altını harcamamak için kendinizi zor tutuyorsunuz.

Travian'ı Altın Kullanarak Oynamanın Avantajları?
Plus hesap sahibi olmak, özellikle oyunu analiz etmenizde kullanacağınız bir sürü aracı size sunuyor. Aslında sadece Firefox ve Beyond yükleyerek de bu avantajların çoğuna sahip olabiliyorsunuz. Bu sayfada bulunan bağlantıyı kullanarak Firefox yükleyebilir ve bu avantajlara hemen, hem de hiç altın harcamadan kavuşabilirsiniz.

Ancak, Plus hesap sahibi olmanın avantajlarına Firefox kullanarak sahip olabilsek de, hammadde ve tahıl üretimlerini %25 arttırmak, köydeki inşaat ve araştırmaları derhal tamamlamak, %10 savunma ve saldırı puanı elde etmek ve NPC satıcısıyla bire bir ticaret yapabilmek için mutlaka altın kullanmanız gerekiyor.

Travian'da Altın Kazanmanın Yolları:
Altın sahibi olmak ve bu söylediklerimi rahat rahat yapabilmek için hepimizin en çok kullandığı birinci yol arkadaşlarımızı bu oyuna kaydettirip onların nüfusunun 75 olmasını beklemektir.

Diğer yol da, altını parayla satın almaktır. Pek çok kimse, özellikle de babanızdan harçlık alıyorsanız, oyuna para yatırmanıza karşı çıkar. Açıkçası ben de oyuna başkasının parasını yatırmak istemem.

İnternetten Para Kazanmanın En Garanti Yolu:
O yüzden, geçtiğimiz günlerde SüperTeklif adındaki Türkiye'nin ilk yasal izinli dijital pazarlama sitesine üye oldum.

SüperTeklif nedir? SüperTeklif, üyelerin, mail okuyarak para kazandığı bir sistemdir. Üye
olduktan sonra email adresinize tanıtımlar, anketler gibi mesajlar gönderilir. Böylelikle oturduğunuz yerden sadece bunları okuyarak para kazanabilirsiniz.

İlk üye olduğunuzda basit bir şekilde, sadece profilinizdeki bilgileri doldurarak 5YTL'ye sahip oluyorsunuz. Daha sonrasında arkadaşlarınızı da üye yaparak ve size gelen mailleri hiçbir şey yapmadan sadece okuyarak daha çok para kazanmanız mümkün.

Ben açıkçası, Travian'ı altınla oynuyorum ve özellikle saldırı aldığımda Tahıl üretimini yedi gün boyunca %25 arttırarak gelen destekleri daha rahat besleyebiliyorum. Tabi %10'luk defans bonusunu da sık sık kullanıyorum. Buna tabi ki para dayanmaz. Ama SüperTeklif üyeliğim sayesinde, Travian'ı altınla oynamak için parayı yattığım yerden sadece mail okuyarak kazanabiliyorum. Size de, SüperTeklif'e üye olup para kazanmanızı ve kazandığınız parayla Travian için altın almanızı tavsiye ederim.

SüperTeklif'e üyelik için normalde SüperTeklif'in bir başka üyesinden referans almanız gerekir. Aşağıdaki linke tıklayarak doğrudan doğruya (referanssız) SüperTeklif'e üye olabilirsiniz.

Travian'ı altınla oynamak için, önce para kazanmak gerekli.

Buraya tıklayıp hemen para kazanmaya başlayabilirsiniz!

34 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper Teklif'e üye olunca sadece profil bilgilerinizi doldurarak 5 YTL'lik puan kazanıyorsunuz.

Yani üye olmak, doğrudan doğruya 5YTL kazanmak demek. 2 Euro'ya Travian'da 30 altın alındığından hesapla, en azından 65-70 altın demek.

Adsız dedi ki...

bnm travianda köyüm var.o siteden şimdiden 5 ytl'lem oldu.bu parayla nasıl altın alıcam açıklarsan sevinirim

s9 da alper07 'ye de msj. atabilirsin

Travian-Hileleri dedi ki...

Paranızı almak için SüperTeklif'in kurallarını ve koşullarını okuyunuz.

Adsız dedi ki...

SüperTeklif'e üye olmak hemen 5 YTL kazanmasınızı sağlıyor. Ancak, asıl puanı arkadaşlarınızı da üye yapınca kazanıyorsunuz. Getirdiğiniz her üye için ayrıca para kazanmanın yanında, üstüne bir de getirdiğiniz üyelerin kazandığı puanlardan para kazanıyorsunuz.
Böylece kazandığınız parayı arttırmanız mümkün oluyor. Ne kadar çok üye getirirseniz o kadar kolay ve hızlı para kazanıyorsunuz.

Adsız dedi ki...

üper teklif üyeleri kendi aralarında e-postalar ile haberleşmektedir. Çünkü süper teklif üyeleri zaten gerçek hayatta birbirlerini tanıyan kişilerin referansla oluşturdukları havuzlarda reklamlarını okur, seyrederler. Ve para kazanırlar. Süper teklif size kısa sürede aylık 5.000.- bin YTL düzenli para kazandırabilir. Şu anda evde oturup sadece SüperTeklif'ten para kazanıp hayatını sürdüren bir sürü insan var. Ne kadar çok üyeniz olursa, bu sistemden o kadar kolay para kazanırsınız.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bi yardımcı olun Süpr teklifte param var bununla nasıl alacağım altın Acill!!Lütfen

mhaniakxxx dedi ki...

yahu benim süperteklifde param var ama nasıl kullancam bunu nolur söyle yaaaaaaa

Adsız dedi ki...

SüperTeklif'e üye olduktan sonra hemen yakın çevrenizdeki arkadaşlarınızı da üye yapın. Üye olur olmaz zaten 5 lira kazanıyorsunuz. Ondan sonra gelen mailleri okuyun. Arkadaşlarınızın da okumasını sağlayın. Ne kadar çok arkadaşınızı üye yaparsanız, onların okuduğu maillerden de para kazanırsınız. Ondan sonra paranızın hesabınıza yatırılması için 100 lira olmasını bekleyin. Zor değil, ben ayda ortalama 150 lira kazanıyorum.

Paranız banka hesabınıza yatar. Gerçekten, Türkiye'de ilk kez bir şirket internetten para kazandırıyor. Bundan öncekiler hep dolandırıcıydılar. İlk kez süperteklif insanların gerçekten para kazanmasını sağladı. Ben çok memnunum düzenli para geliyor.

mhaniakxxx dedi ki...

yahu paşalı tamam 100 lira yaptıktan sonra nasıl traviandan yapcaz alışverışi bide ben kredi kartı numarasını vermekten çekiniorum açıkçası

Adsız dedi ki...

yha ben üye oldum ama mail adresime şifremyollanmadı dediği şekilde gerekenleride yaptım hotmail de nasıl gldiğini herşeyi denedim ama olmadı msj hala gelmedi bu yüsden siteye giriş yapamıyorum şifremi bilmediğimden ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sewinirim

Adsız dedi ki...

verilen link çalışmıyor artık sanırım. bi düzeltirseniz iyi olurdu.

Adsız dedi ki...

merhabalar bu konuyu açan kardeşim iyi güzel diyelim 500 ytl oldu ben parayı ha deyince almıyorum hesap no mu verip alıyorum.ha tamam ,ama travianda altın almamız için paypal veya moneybookers istiyor.e bunun için garantinin sanal kartları var.sana sorularım 2 tane:

1-BU İŞLEM GARANTİ MİDİR?

2-(ÖNEMLİ) PEKİ 9-10 YAŞINDA TRAVİAN OYNAYANLAR VAR ONLAR NASIL BANKA HESABI AÇACAKLAR BABALARI VEYA ANNELERİ İZİN VERMESSE NE OLACAK?
MESELA BEN 13 YAŞINDAYIM.AMA ANNEMLER KENDİLERİNİN BİLE OLSA BANA BANKA HESABI AÇMIYOR.BU NASIL OLACAK?

Travian-Hileleri dedi ki...

@mhaniaxxx
Travian'da oynarken soldaki Plus seçeneğine tıklayın. Oradan altın satın alabilirsiniz.

@isimsiz
SüperTeklif Hotmail ile çalışmayı pek tercih etmiyor sanırım. Ben de size bir gmail.com hesabı almayı öneririm. Çok daha iyidir.

@emre
Sevgili Emre,
1- SüperTeklif garantidir. Paranızı mutlaka alırsınız.
2- 13 yaşında hesap açman mümkün bankalarda. İstersen beş on dakikanı ayırarak bankada hesap açabilirsin. SüperTeklif bildiğim kadarıyla sadece banka hesabına para yatırıyor.
Olasılıkla kredi kartı alamayabilirsin. Ancak PayPal hesabıyla altın alabilirsin...

Travian-Hileleri dedi ki...

Hotmail kullanıcılarının bu bağlantıya bir bakmalarını tavsiye ediyoruz:
https://www.superteklif.com/images/hotmail01.htm

Mynet kullanıcıları da buraya bakabilir:
https://www.superteklif.com/images/mynet01.htm

Travian-Hileleri dedi ki...

SüperTeklif'e ücretsiz üye olarak size gönderilen reklam, tanıtım mesajlarından, anketlerden para değerinde Puan kazanır, firmaların sunduğu tüm fırsatlardan haberdar olabilir ve sadece SüperTeklif üyelerine sunulan çeşitli firma avantajlarından yararlanabilirsiniz. Bu bağlantıdaki formu doldurup üyeliğinizi başlatarak siz de hemen kazanmaya başlayacaksınız.
Süper Teklif en çok kazandıran internet sitesi

Adsız dedi ki...

arkadaşım paypldan nasıl alcam altını bi anlatırsan yeni paypalla eski pypal ayrı bakıyom 3 günde 250 altın falan ama deşik paypal

ismail467 dedi ki...

süperteklife üye oldum ve 5 ytl lik puanım var.bn bunla travinana nasıl altın alcam bunu çok kişi sormuş eveleyip gevelemişler. tedece bu soruya cvp istiyom soranlar adına..

Adsız dedi ki...

Puanlarınız'ı nakde çevirmeniz için önce 100 YTL karşılığı olan 100.000 Puan'a ulaşmanız gerekmektedir. 100.000 Puan'a ulaştığınızda 100 YTL'niz dilerseniz SüperTeklif tarafından daha önceden belirtmiş olduğunuz banka hesap numarasına yatırılacaktır. SüperTeklif tarafından yapılacak ödeme esnasında TC Kimlik numaranızı belirtmeniz zorunludur.

Tabi yüz ytlye ulaşmak için birkaç ay uğraşmanız gerekiyor genellikle.

Travian-Hileleri dedi ki...

SüperTeklif'ten 100'ünüzü Güldüren Kampanya

2 Eylül - 5 Ekim tarihleri arasında 100 ve üzeri üye getiren tüm SüperÜyeler,
100.000 Puan kazanacak.

Hemen davet yollayın, Puanları toplamaya başlayın!

Yani 5 Ekim'e kadar 100 üyeniz olursa hemen 100 YTL kazanmış olacaksınız.

Adsız dedi ki...

te$ekkürler! iki ay içinde süpeertekliften 100 lira kazandım. cuma günü hesabıma yatırıldı para.

Adsız dedi ki...

ben bir sey anlamadım ya hadi hayırlısı

Adsız dedi ki...

arkadaş ben bir sey anlamadım ya hadi hayırlısı

Adsız dedi ki...

traviana para aktarmanın engüzel yolu internetten ... traviana para aktarmanın engüzel yolu internetten para kazanmaktır bunu da en güvenilişr yoldan hesap numarası bile vermeden sğlamanın yolları vardır mesela sadece mail reklamları okuyarak para kazanabilir ve bu parayı travain hesabına aktarıp altın satın alabilirsiniz bunun için sadewce internetin en güvenilitr para kazanma sitesine hemen buradan üye olmalısınız superteklif

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende sizin gibi süperteklife üye oldum ama hangi bankada hesap olması gerekiyor ...

Adsız dedi ki...

size çok teşekkür ederim bu hile işime çok işime yarayacak şimdi onu deniyorum server:8 isim:[Ç] !/koR@Y/! [/Ç]

Adsız dedi ki...

ya baylar bayanlar ben 382 kişiyi davet etiim ... bunların dısında telefon numaramı da verdim sizce aylık yaklasık ne kadar bi mebla kazanırım ve ayrıca bu kazandığımız parayı nasıl aktarıcaz

Adsız dedi ki...

adam sizi keklemis :) daha dorusu somuruyo a.q farkinda deilsiniz, sizin gibileri uye yaparak para kazaniyo en az 100 Milyon olunca para cekiyosun zaten, siz altini unutun su icin, 100 M kasasiya kadar wow kurulur zaten

Travian-Hileleri dedi ki...

Sahtekarlık yapmaya çalışsak, SüperTeklif hakkındaki olumsuz yorumları hiç yayınlamazdık ve dolayısıyla bunlara cevap vermemiz de gerekmezdi. Ancak bu sisteme sonuna kadar güveniyoruz ve terbiyesizce, küfür ederek yorum bile yazsanız, sizin gibilerin haksız olduğunu göstermek için yorumlarınıza cevap veriyoruz.

SüperTeklif, her üyeye kazanmak için fırsat sağlıyor. Bir yıl içinde neredeyse hiçbir şey yapmadan SüperTeklif'ten çok iyi para kazandım. Bununla Travian altını aldım. Travian'ı hileyle, yani altın kullanarak oynadım. Çok da zevk aldım. Amacım sizin de böyle yapabilmeniz.

SüperTeklif'in 2009'da geçen yıla oranla çok daha fazla kampanya yapmasını bekliyorum. Ocak ayında daha, 5 tane ve herkese kazandıran kampanya yaptılar (ayrıntısı burada).

Siz de eminim ki, SüperTeklif'e üye olursanız, bu kampanyalar sayesinde kısa sürede çok para kazanabilirsiniz.

SüperTeklif'le kazanmanın anahtarı, kampanyaları takip etmek ve arkadaşlarınızı da bu siteye üye yapmak.

kaan dedi ki...

ya kardeşim süper teklifte puan oluyo yav para nasıl ypılıyo puanım 4,856,14

Travian-Hileleri dedi ki...

Öncelikle profil bilgilerini tam olarak doldurduğundan emin olmalısın...

Adsız dedi ki...

kardeş ben süper teklife üye oldum ve bilgileri doldurdum.şimdi 5tl param var senin dediğine göre.traviandada 4 tlye 20 altın veriliyo ben o altını internet üzerinden nasıl alabilirim sms fln dio altını almak istediğinde ?

Adsız dedi ki...

kardeş ben süperteklife üye oldum ve bütün profil bilgilerimi doldurdum.senin dediğine göre 5 liram var.travianda 4 tlye 20 altın satılıyor.ben o altını nasıl alıcam internet üzerinden süperteklif sayesinde?sms fln dio travianda altın alırken nasıl olcak

Adsız dedi ki...

ben doldurdum dediğine göre 5tl param var.şimdi ben o parayla nasıl travian altını alıcam altın alırken sms fln diyo ?

BuketAc dedi ki...

Mrb;
Benim süper teklif artık napolyon oldu biliyorsunuzdur benim 12.468 Ň param var onu size aktarsamda siz bana altın alsanız 12 buçuk lira 4.99€ dan daha çok eder o yüzden ben sizden sadece 10 liralık bölümünü kullanmanızı istiyorum 100 altın olur yani geri kalanlar hepsi sizin 12.5 liradan 100 altın istiyorum fazlası var eksiği yok hemen irtibata geçersek özelden daha iyi konuşuruz=))

Şimdiden teşekkürler Buket ben..