ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

Pazar yeri de yagmalanabilir

Oyuna ilk başladığım günlerdi...

Sığınaklarım 2000 hammadde saklama kapasitesindeydi. Tahıl ambarımın
kapasitesi de 1700'dü. Ambar boş kalsın diye 1000 tahılı geceden Pazar
Yeri'nde satılığa çıkarmıştım. Sabah uyandığımda Tahıl Ambarım yine
doluydu. Ancak gece bir saldırı olmuştu. Saldıran oyuncu ganimet de
almıştı. Teorik olarak bana saldıran oyuncu Cermen olmadığı için, beni
yağmalayamaması gerekiyordu.

Ancak becermişti. Sonunda bunun nedeninin Pazar Yeri'nde Sığınak
kapasitesinin üzerinde bulunan hammaddelerin yağmalanabileceği olduğunu
anladım.

Siz, siz olun, Pazar Yeri'ndeki hammadde ve tahıllarınızın da
Travian'daki başka oyuncular tarafından yağmalanabileceğini aklınızdan
çıkarmayın.

1 yorum:

karizma_33 dedi ki...

slm yazılarını okudum cok begendim benim ismim mustafa eger oyunda bana yardımcı olursan sevinirim msn adresim su: bidis_22@hotmail.com lutfen beni ekle