ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

Travian'ı altınla oynayın...

Travian'ı altınla oynamak için para gerek... İşte, internetten hiçbir şey yapmadan, sadece mail okuyarak para kazandıran SüperTeklif'ten para kazanmak için süper bir kampanya daha... Daha önce üye olmadıysanız, SüperTeklif'e üye olmak için tam zamanı...

SüperTeklif'ten muhteşem kampanya: Limitlerinizi Aşın!
26 Kasım – 21 Aralık tarihleri arasında 25, 50 veya 100 ve üzeri 1. dereceden aktif üye getiren tüm SüperTeklif üyeleri, sırayla 25.000, 50.000 ve 100.000 Puan kazanacak. En fazla üye getiren ise x1000 Puan kazanacak.
25-49 üye için 25.000 Puan
50-100 üye için 50.000 Puan
100 ve üzeri için 100.000 Puan
SüperTeklif'te kazandığınız her 1000 puan 1YTL demek... Yani, 25-49 üye kazandırın 25YTL, 50-100 üye kazandırın 50YTL, 100 ve üzeri üye getirin 100YTL kazanın demek... Bu sayfada bulunan bağlantıya tıklayarak hemen üye olun...

Ardından tanıdığınız herkesin bu kampanyadan faydalanması için onlara Travian-Hileleri.blogspot.com adresini gönderin... Travian'daki bütün birliğinizi SüperTeklif'e üye yapın... Böylelikle, altın kullanarak oynamanın avantajını düşmanlarınıza karşı kullanın...

Şimdi, bu fırsatı kaçırmamak için hemen SüperTeklif'e üye olun...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hacı sen çok akıllımı sanıyosun kendini .) ulan ben süper teklife üye olurum hadi senin linkinden sonra ben salakmıyım niye travianda senin site adresini dağıtayım kendi linkim dururken:)gerçi bu ülke gerizekalı kaynıyo yiyen vardır bunları :)

Travian-Hileleri dedi ki...

Bugüne kadar Süperteklif'ten çok güzel para kazandım. Herkes böyle bir imkan varken yararlansın, Travian'ı daha rahat, altın kullanarak oynasın istiyorum.

Burada insanlara yararlı olmak için böyle bir yazıyı yazdık. Tabi senin gibi insanlar, her şeyin altında bir iş arıyor... Ancak dene, sen de göreceksin para kazanmak için hiçbir şey yapmak gerekmediğini...

Adsız dedi ki...

Ben üye oldum ama nasıl altın alcağım ?

Adsız dedi ki...

ben kayıt oldum 2.000 puan oldu ama nasıl altın alcağım ?

Travian-Hileleri dedi ki...

SüperTeklif'ten paranızı aldığınızda bununla Travian altını da satın alabilirsiniz...

http://travian-hileleri.blogspot.com/2009/01/travian-hilesi-altin-kazanma.html sayfasındaki kampanyalarla mutlaka para kazanacaksınız.

Adsız dedi ki...

babasının en akıllı oğlu herhalde

Travian-Hileleri dedi ki...

Yukarıdaki yorumu yazan sevgili dostum,
İstesem, yorumunu yayınlamayabilirdim, sanırım bunu biliyorsun.

Ama neden yayınladım biliyor musun? Çünkü senin gibi çokbilmişlere, kendini uyanık zannedenlere bir teklifim var... Size hodri meydan diyorum.

SüperTeklif'e üye olun... Üye olduğunuz eposta adresinizi buradaki herhangi bir sayfaya yazın. Bir ay içinde SüperTeklif'ten bir kuruş bile kazanamazsanız hepinize Travian'dan 30'ar altını ben alıp göndereceğim.

Bu kadar açık ve net...