ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

Travian-Hileleri ile Facebook'ta arkadaş ol, altın kazan

Yeni kampanyamızla Travian oyuncularına altın kazandırmaya devam ediyoruz.

Yapmanız gerekenler:
  1. Travian-Hileleri ile Facebook'ta arkadaş olun:http://www.facebook.com/travian.hileleri
  2. Napolyon'a bu bağlantıdan üye olun: http://tinyurl.com/napollyon
  3. Bu sayfanın altına facebook profil adresinizi ya da email adresinizi yazın (yayınlanmayacaktır).
2010 Ekim ayı sonuna kadar bizimle Facebook'ta arkadaş olan Napolyon üyelerinden ikisine, Travian altınlarını hediye edeceğiz.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ben üye oldum adım berkay mandal napıcam şimdi

Adsız dedi ki...

facebook profilim: http://www.facebook.com/ismailhan0948

Napolyana da üye oldum. bakalım gerçekten altın kazanabiliyoz mu :D

ismail ilhan dedi ki...

ilk basta yok böle bişey olmaz dedim ama az önce bir msj gedi ve altınlar hesabıma yüklendi herkes bence inanmalı buna ben inadım sylenenleri yaptım v 30 altınımı aldım. teşekkür ederim altınlar için.

ismail ilhan dedi ki...

ilk basta yok böle bişey olmaz dedim ama az önce bir msj gedi ve altınlar hesabıma yüklendi herkes bence inanmalı buna ben inadım sylenenleri yaptım v 30 altınımı aldım. teşekkür ederim altınlar için.

Emrecan Kapıcı dedi ki...

merhaba bana mesaj geldi ne yapmalıyım

Emrecan Kapıcı dedi ki...

Arkadaşlar Mükemmel bir çalışma teşekkür ederim buna inanın altın geliyor çok basit işlemlerle :)

Emrecan Kapıcı dedi ki...

Arkadaşlar Mükemmel bir çalışma teşekkür ederim buna inanın altın geliyor çok basit işlemlerle :)

Adsız dedi ki...

ben üye oldum hiç bişey yok

Adsız dedi ki...

SLM BEN NASIL HAMMADDE HILESI YAPABILIRIM YARDIMCI OLURMUSUNUZ LUTFEN