ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

11. gün: Köşk kuruluyor ve diplomasi başladı...

Akşam üzeri hesabıma girdim... Bir buçuk dakikası kalmış bir saldırı geliyordu yine en yakın (ve en güçlü) komşumdan...

İlk iş, askerlerime bakmak oldu... Dünkü saldırıdan geri dönmüşler.. Demek ki, ilk yağmalanacak oyuncular olarak Cermen bir oyuncuyu seçmek iyi bir fikirmiş... Gelen saldırıdan iki Lejyonerimi korumak için yine aynı yere gönderdim askerleri... 12 saat daha güvenli olacaklar...

Bunun ardından Köşkü kurdum...

Bu arada, son verilen ödevi yapmaya hala niyetim yok... İkinci seviyede bir tahıl alanını üçüncü seviyeye çıkardım... Tahıl üretimim saatlik ondan az olduğunda mutlu olmuyorum. Bu yüzden bunu yapmayı tercih ettim...

Biraz daha asker basacağım bu tahıl artışıyla... Çünkü yağmaladığım oyuncudan daha çok verim alabileceğimi düşünüyorum...

Bana saldıran komşuma da mesaj yazdım. O da cevap verdi. Olumlu bir ilişki başlangıcı oldu gibi bu, bu kadar yağmalama yaptıktan sonra bana... Ancak, komşularla iyi ilişki çok önemli... Komşu komşunun külüne muhtaç Travian'da. Ona da yazdım bunu... Saldırması, beni yağmalaması önemli değil... Yarın öbür gün Travian'da savaş çıkınca, komşularla dayanışmanın önemini asıl olarak ortaya çıkacak... Komşular Travian'da en önemli unsurlardır... Diplomaside öncelik onlardadır... Barış içinde bir çevrede Travian köylerinizi geliştirirseniz, büyük savaşlar daha zevkli olur...

Hiç yorum yok: