ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

10 gün: Hammadde üretimini arttırmak

Artık, hesabıma baktığımda hammadde depolarımın dolu olduğuyla karşılaşıyorum... Günde 800'den fazla hammadde üretmeye başladım...

Bu hammaddenin nasıl harcanacağı daha da önemli artık... BUgün Merkaz Binasını 5. seviyeye çıkarmakla başladım işe. Kalan hammaddeyle Köşk kurmak için gereken oduna daha kolay ulaşayım diye üçüncü seviyedeki odun alanını dördünce seviyeye çıkardım. www.travian-hileleri.blogspot.com linkini profilime yapıştırmayı unumuştum bunca zamandır. Bugün sitenin linkini de profilime yapıştırdım...

Tabi, hesabımı açtığımda gelen bir saldırı da vardı. Yine geçtiğimiz günlerde sözünü ettiğim güçlü komşumdan geliyordu saldırı. Onun saldırısını bekleyip askerleri kurtarmayı düşündüm ilk önce. Ancak bu taktiği uygulamak için beklemek istemiyordum. Ben de iki Lejyonerimle saldırmak için bir köy buldum. Burası benden yaklaşık 30 daha fazla nüfusa sahip bir Cermen köyü... Oyuncunun tek köyü olmasına özellikle dikkat ettim. Ancak tabi, bu Cermenlerde sürpriz de yaşayabiliriz...

Cermenler, az nüfusa bile sahip olsalar nüfuslarına oranla büyük ordulara sahip olabiliyorlar. Yine de şansımı denedim işte... Bakalım bir düşman daha kazanacak mıyım? Askerlerin geri dönmesini beklemiyorum açıkçası... Ama dönerlerse de çok şaşırmam... Özellikle acemi bir oyuncuysa bu saldırdığım asker kaçırabilir...

Bu oyuncunun Lejyonerle 6 saat uzaklıkta olması başka bir tercih nedeni. Böylelikle askerlerim eğer geri dönerlerse 12 saat boyunca güvende olacaklardır. Dönmezlerse de sorun değil gerçekten...

Bu arada başka bir oyuncu da şu ada köyüme saldırı göndermiş durumda... Bunlar tabi yoklayan oyuncular... Ancak anlamadığım konu şu ki, 1500 nüfuslu oyuncu niye hala küçük yağmaların peşinde? Bu tür adamlar yağma için geliyorlarsa kendilerine güç olarak daha yakın kişilerden daha fazla yağma yapabilirler... Belki bu oyuncu da benim Cermen oyuncuyu seçtiğim gibi, askelerini gelen bir saldırıdan kurtarmak amacıyla beni seçmiştir.

Hiç yorum yok: