ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

9. gün: Askerleri saldırılardan kurtarmak

Tabii ki, ödevleri yapmaya devam ediyorum.

20. ödev, Travian-Hileleri.blogspot.com'u yapan kişi olarak çok hoşuma gitti: İki tane Lejyoner yetiştir... Tabi bunu ödevde "iki tane Lejyoner KUR" şeklinde yazmışlar... Travian'daki kötü çevirilerden bir tanesi daha bu... Travian ekibi çok iyi çalışmasına rağmen, çok zaman berbat çevirilerle canımı sıkıyor...

Bugün oyunu açtığımda, ilk kez 800er hammaddem vardı. Bu demek ki, artık gelişmeye yetecek kadar hammadde biriktirebilmeye başlamışım...

Gelen iki tane saldırı vardı. Aynı kişiden iki tane arka arkaya saldırı gelmişti. Bir Galyalı'dan önce 50, sonra da 20 tane Toytatın Şimşeği göndermişti... Açıkçası bu Toytatın Şimşeği'ne hastayım... Muhteşem bir askeri birim... Elbette aynı tahıl tüketiminde iki tane Kılıçlı'yla çok daha fazla vuruş gücü elde edilebiliyor olsa bile, Toytatın Şimşeği kadar hızlı bir askeri birim beni düşündürür... Çünkü Travian'da hızlı bir ordu çok büyük bir avantajdır... Romalı olarak, ordunun hızından çok memnun olduğumu söyleyemem...

Ancak bu Galyalı arkadaş da, Sığınak seviyesinin yüksek oluşundan dolayı, eli boş olarak geri döndü...

Bu raporları incelerken, bir saat civarı bir zamanda iki Lejyoner de kışlanın kapısından çıktılar... Romalı askerlerin yavaş basılması da beni kanser ediyor... Galyalı, hele ki Cermen olsaydım, aynı zamanda bunun iki-üç katı askeri basmıştım... Ancak niye hala Romalıyım diye soracaksanız, bunun çok ötesinde nedenlerim olduğunu bilmelisiniz... Bu blogda birçok kez yazdım neden ille de Romalı oluyorum diye...

Lejyonerler çıktıktan sonra, 21. ödev olarak Savaş simülatöründen bir sıçanı öldürmek için kaç askere ihtiyacım olduğunu bulmak verildi. Ancak bu ödevi yapmadım. Yine de başarmışım gibi hammaddeler verildi ve başarmış sayıldım... Anlamadım nasıl olduğunu...

22 ödev olarak bütün hammadde alanlarını 2. seviyeye getirmek verildi... Ben açıkçası, zaten yavaş yavaş başlamıştım bunu yapmaya. Ancak ben hepsini ikinci seviyeye çıkarmaktansa, hammadde olduğunda 3., 4. seviyelere çıkarabileceğim alanları da geliştirmiştim... Çünkü bir alanı çok geliştirmek, bence hepsini aynı anda geliştirmekten çok daha pratik ve saatlik üretimi arttırmak için Travian'da çok daha yararlı...

Bu arada bir saldırının gelmekte olduğunu fark ettim. Bir buçuk saatlik bir yerden bir Cermen oyuncu beni yağmalamaya geliyordu... Bunun üzerine iki tane de olsa Lejyonerlerimi kurtarmama gerektiğini düşündüm ve beklemeye başladım...

Saldırı alırken az sayıdaki askerinizi kurtarmak isterseniz, saldırının köyünüze ulaşmasına birkaç saniye kala (ben 10 saniye kalana kadar bekledim) askerlerinizi bir yere sefere gönderirsiniz. 90 saniye içinde gönderdiğiniz askerleri Askeri Üs'e girerek kırmızı çarpıya basınca saldırıdan/destek olarak gitmekten vazgeçirebilirsiniz. Ben de askerleri travian-hileleri.blogspot.com köyünden bir vahaya göndermiştim. Saldırı geçince geri çektim... Böylelikle iki tane do olsa Lejyonerlerim kurtulmuş oldu...

Şimdi benim asıl hedefim, ikinci köyü kurmak. Bunun için 15 tarlalı bir köy bulmak gerekiyordu. Ben de oturdum, çalıştım ve buldum. Şimdi sırada Köşk kurmak var. Saray kurmayacağım, çünkü bu birinci köyümün başkent olmasını istemiyorum. Köşk kurup bir an önce 10. seviyeye getirmeye çabalayacağım. Böylelikle ikinci köyümü de kurmuş olacağım. Ama tabi bu arada hammadde geliştirmeye de devam edeceğim. Çünkü ikinci köy 15 tarlalı köy olursa çok fazla hammaddeye ihtiyacım olacak.

Bu nedenle, şu anda Merkez Binası'nı 5. seviyeye getirmek üzere hareket ediyorum. Bunu yapınca hemen Köşk kuracağım. Buna hammaddeleri ve Kışlayı geliştirmek Pazar Yeri kurmak için, öncelikle Tahıl Ambarı ve Hammadde Deposu kurmak gerekiyor... Köşk 800 hammaddeyle geliştirilemeyene kadar bunları kurmaya niyetim yok... Tabi Kahraman kışlasını da unutmadım... Önceki yazımda bahsettiğim bu detay bence önemli...

9. günün sonunda Travian-hileleri.blogspot.com köyünün hali şudur:
Tarla: 4 4 2 1 1 1
Odun: 3 1 1 1
Tuğla: 2 2 2 1
Demir: 2 2 1 1

Saatlik üretimler:
Tahıl: 53/68
Odun: 30
Tuğla: 32
Demir: 28

Binalar:
Merkez Binası 4
Kışla 1
Askeri üs 1
Sığınak 10

Asker:
2 Lejyoner

Gece uyurken, bakalım askerler ölecek mi???

Hiç yorum yok: