ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

8. gün: Travian'da Ordu kurmak

Onüçüncü ödev, profile barış güvercini koymakmış... Bunun için profile şu kodu yapıştırdım: [#0]

Ve tabi ödül olarak 120 odun, 200 tuğla, 140 demir, ve 100 tahıl verdiler... Ancak tebrik etme yazısındaki çok büyük bir savaşçının yeryüzüne geldiğini herkes görecek gibi saçma ifadenin barış güverciniyle ne alakası olduğunu anlayamadım...

Ödev 14: Sığınak kur...

Demek ki, bizim eğitmet, benim buna çoktan başladığımı, SIğınak'ın 8. sevilede olduğunu fark etmiyor...

Sığınak kurmak için gerekli olan hammaddelerim ödevleri tamamlayınca geldi... Böylelikle Sığınak'ı 9. seviyeye getirebileceğim...

15. Ödev: Her hammadde türünden bir tanesini ikinci seviyeye getir...

Ben zaten bunu daha önce yapmıştım...

Ödev 16: Kışla kurmak için ne kadar oduna ihtiyaç olduğunu oyun yönergesinden bul...

Bu sorunun cevabı 210...

17. ödev: Merkez Binasını 3. seviyeye yükselt...

Şu anda Sığınak kurulduğu için biraz beklemek gerekecek... Ben bu arada ödüllerle verilen hammaddeleri tahıl alanlarının gelişştirilmesine harcayacağım... Bir tarlayı ikinci seviyeye çıkartıyorum...


Yaklaşık 10 saat sonra hesabıma bir kez daha girdim. Bu sefer, biriken hammaddeleri kullanarak Sığınak'ı 10. seviyeye çıkardım. Aynı zamanda, Merkez binasını 3.seviyeye çıkarma ödevini de hallettim.


18. ödev: Sıralamadaki konumunu yaz...

İstatistikler bölümüne girip Travian'ın oynadığım serverinde kaçıncı olduğumu yazdım... Tabi insanın 45 nüfusla sıralamada geleceği yer, 20 binden biraz daha fazla... Bu değişecek ama... İkinci köyü kurana kadar biraz zahmet edeceğim. Ancak, ondan sonra sıralamada en azından ilk bin kişinin içinde olmayı planlıyorum...

Tabi bu günlerde sitemizin sağ tarafındaki sütunda sürdürdüğümüz ankete göre, pek çok oyuncu için Travian'da saldırganlıkta ve savaşta başarılı olmak önemli... Bizim için de oyundan alabileceğimiz maksimum keyfi almak önemli... Tabi ben bunları yazarken, sıralamada bir sıra geri düşmüşüm. O yüzden ödevi iki kere yapmak zorunda kaldım...

19. ödeve geldiğimde, önümde zor bir karar vermek kalıyor...

İkisinden birini seç: Ekonomi ya da asker...

Açıkçası bu kararı vermek benim için çok zor. Çünkü güçlü bir ekonominiz olmadan güçlü bir ordunuzun olması ya da bunun tam tersi mümkün değildir. Travian'da güçlü ekonomi ve güçlü ordu birbiriyle birlikte varolabilirler.

Ancak, bu tercihi yaparken Ekonomik olarak gelişmeyi değil, askeriyeyi seçeceğim. Çünkü ekonomik olarak gelişmeyi tercih edersem, bana ödev olarak Pazar Yeri kurmayı verecekler. Pazar Yeri kurmak için de Hammadde Deposu ve Tahıl Ambarı kurmak gerekecek...

Bunca gündür oturup Sığınak kurmamın nedeni, yağmalamaya gelenleri elleri boş gönderebilmekti. Şimdi Hammadde Deposu ya da Tahıl ambarı kurarsam, bu adamlar geldiklerinde elleri boş dönmeyecekler ve hammadde alabildikleri sürece de hep beni yağmalamaya gelecekler. Ancak elleri boş dönerlerse beni yağmalamazlar. Bu yüzden, ben askeri olarak gelişmeye karar veriyorum.

Askeri olarak gelişmeyi tercih ettiğimde Kahraman kışlası'nı hemen kurup bir an önce Lejyonerden bir kahraman yapacağım. Böylelikle kahramanım gelişecek. Lejyonerden kahraman olur mu demeyin... Oyunun başlarında olur... Güçlü bir süvariyi kahraman yapana kadar Kahraman Lejyoner minik orduma hiç çaba harcamadan dört-beş asker daha eklememi sağlayacak... Minik ordularda, dört-beş asker hiç de az bir rakam değil. Lejyoner kahramanla işimiz bitince de onu bir vahaya ya da düşmana tek başına gönderip ondan kurtulacağız... Bütün kahramanların hazin sonu bu oluyor galiba... Gerçi gerçek hayatta, Atatürk gibi kahramanları böyle tek başına düşmanın üzerine gönderdiklerinde, onlar Samsun'a çıkıp yeni bir ülke kuruyorlar. Ama Travian'da Lejyonerin tek başına gittiği yerden dönüp benim krallığımı yıkabileceğini hiç tahmin etmiyorum.

Neyse...

Askeriye'ye tıkladım... 19. ödev benim için Askeri Üs kurmak... Askeri Üssü zaten eğitmen desket olarak bir sıçan gönderdiğinde gelen desteği görebilmek için kurmuştum... Bu ödev de böylelikle tamamlanmış oldu...

İçimden hadi Kışlayı da artık kuralım diyordum... 20. ödev: "Kışla kur"...

Kışlayı köy planında en koyal ulaşabileceğim yere kurmak istiyorum. Çünkü böylelikle istediğimde ona hızlıca ulaşabileceğim... Benim için burası 37 numaralı inşaat alanıdır.

Travian'da pek çok köyü olanlara bir tavsiyem de, sık kullanılan önemli binalarını mümkünse kurduğu her köyünde aynı yere yapmalarıdır. Böylelikle binalarınıza otomatik olarak rahatıkla ulaşabilirsiniz ve bir sürü köyünüz olduğunda, "Kışla neredeydi, Hammadde deposu nereye saklanmıştı?" diye düşünmenize ve aramanıza gerek kalmaz.

Kışla kurduktan sonra 21. ödev, iki tane lejyoner yetiştirilmesiydi. Ancak, ben elimdeki hammaddeleri, bir Orman alanını 2'den 3. seviyeye çıkarmaya harcadım... Uzun süredir online olarak Travian oynuyorum. O yüzden artık biraz ara vermekten yanayım...

Tabi oyunu altınla oynadığım için, inşaat emirlerini altın kullanarak tamamlatıyorum. Beklemeye kalksak, bu iş çok daha uzun sürebilirdi...

Lejyonerleri, yarın basacağım... Şimdilik hammadde kaynaklarını geliştirmek daha mantıklı... Saldırıların durmasını bekleyeceğim ve saldırının olmadığı bir zamanda asker basmayı düşünüyorum... Bunun için de biraz daha fazla hammadde gerekiyor...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

heLaL sana be ustamm msn"imi ne oLur ekLee senınle tanısmakk we senden bıLqı aLmak isterimm

duck_sulo@hotmail.com