ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

7. gün: Yağmaları durdurmak

Dün, sabahki girişimden sonra bir de akşam üzeri Travian'a girdim. Travian'da online süreyi uzatmanın öneminden önceki yazımda zaten bahsetmiştim. Akşam hesabımda birkaç hammedde alanı daha geliştirdim.

Hammadde alanlarında son durum şu oldu:
Odun: 2 1 1 1
Demir: 2 2 1 1
Tuğla: 2 2 1 1
Tarla: 4 2 1 1 1 1

Saatlik üretimler:
Odun: 24
Demir: 28
Tuğla: 28
Tarla: 51


Nüfus: 38

On ikinci görevin tamamlanmasına az kaldığı için şu anda bir Demir alanı daha geliştirmeye karar verdim. Zaten Sığınak'ı 9. seviyeye çıkarmak için gereken hammadde Travian'ı açtığımda hazır değildi. Sanıyorum artık 10 saatten fazla beklemek gerekecek. 360 tuğla ulaşması zor olan bir şey...

Sığınak'ı geliştirmek en önemlisi saldırıları durduracak. Daha önceki günlerde sürekli beni yağmalayan oyuncu, en son saldırısında ganimetsiz geri döndü. Böylelikle, artık bizim köyden ona iş çıkmayacağını anladı.

Oyuna yeni başlayan oyunculara şu yapılabilir; elinizde mancınık varsa, Sığınak'ı birkaç saldırıda yıkma ihtimaliniz olabilir. Rastgele saldırıyla Sığınak yıkmak neredeyse imkansıza yakın bir ihtimaldir. Çünkü Sığınak yıkılana kadar yağmalamak için ihtiyaç duyduğunuz bütün hammadde kaynaklarını bitirebilirsiniz. Ancak ben olsam, elimde birkaç mancınık olsa, oyuna yeni başlayan, dolayısıyla az sayıda binası olan oyunculara mancınıkla saldırırdım. Örneğin, şu anda benim köyümde üç tane bina var: Merkez Binası, Sığınak, Askeri Üs... Böyle olunca, Sığınak'ın rastgele saldırıda vurulma ihtimali oldukça yüksek... Ancak burada saattlik üretimlerimin hala 30'u bile geçmediğini de hesaba katmak gerekir. Saatte 25-30 hammadde için yapılan bu yıkıma değer mi?

Sanıyorum, yağmalar durdu. Yağmalanmayı durdurmak için, Sığınak şarttı... Akşam eve geldiğimde Sığınak'ı 9.seviyeye çıkaracağım. Benim şu andaki sığınak'ın sakladığı 600 hammaddeye ulaşmam biraz zor olsa da, yine de Cermen yağmacılara karşı Sığınak kapasitesinin 100 olmasını tercih ediyorum...

Hiç yorum yok: