ANASAYFA | Travian'da Altın Kazanma Hilesi | Travian'da 9-15 Tarlalı Köy | Firefox Hilesi | Soru sor | WEB YÖNETİCİLERİ DİKKAT!

6. gün: Online süreyi arttırmak

Bugün sabah uyanır uyanmaz Travian'ı açtım. Sığınak'ı yedinci seviyeye getirmek için gereken hammaddeler hazırdı. Hemen bu emri verdim. Tuğla ocaklarından birini 0'dan birinci seviyeye çıkarmak için hammadde de vardı. Bir yandan da onu gerçekleştirdim...

Dört saat sonra hesabıma bir kez daha girdim. Bu sefer 0 seviyesinde olan bir tarlayı 1. seviyeye çıkarma emri verdim.

Online süreyi arttırmak Travian'da önemlidir. Böylelikle hesabınıza ve çevrenize hakimiyet kurabilmek daha kolay olur.

Bugün aynı zamanda çevredeki 15 tarlalı arazilere de baktım. İkinci köyümü 15 tarlalı bir yere kurmak istiyorum ve şansıma hemen yakın çevremde iki tane 15 tarlalı köy bulunuyor. Bunları bulmak çok zor olmadı... 15 ve 9 tarlalı köy bulma yoluyla ilgili bir bilgiyi yakında sizlerle paylaşacağım.

Pek çok kişi, ikinci köy olarak 15 tarlalı araziyi pek önermese de, ileride bunların başkaları tarafından kapılmasına olanak vermemek için ben yapabildiğim en kısa zamanda 15 tarlalı bir köy kuracağım.

Akşam üzeri tekrar hesabıma gireceğim.

Bu arada, dün gece boyunca hiçbir yağmalamasaldırı olmamış... Durum iyi... Bunları koruyacak ordu hazır olmadan Hammadde deposu ve tahıl ambarı kurmamak gerek. Yoksa yağmacılar peşinizi bırakmaz. 300-400 hammadde için sadece ufak oyuncular size saldırı yapar... Ama yağmalanacak miktar arttıkça, düşmanlarınız da çoğalacaktır.

Hiç yorum yok: